söndag 19 juli 2009

Fullt ös!






Vi konstaterade idag att vi varit ganska aktiva i sommar! Vi har hunnit träffa många goa vänner, hunnit o fixa en del här hemma, varit o badat, grillat mm mm
Är positivt överraskad att det går så enkelt att flänga runt även om man har två bebisar. Känner mig inte ett dugg begränsad!
I fredags hade vi lite släkt träff här hemma! De var riktigt trevligt , får vi nog se till att göra till tradition. Synd bara att syrran inte kunde va me! Gissar att farmor satt på ett moln och puffade på en cigg och log! Hon hade gillat o va me!

Idag hade vi Familjen Bakker här på besök. De har tvillingkillarna Viggo och William som är födda 25/2, alltså dagen före Nadia och Alexandra. Det är en mkt intressant historia! Det är mycket med Anna och hennes graviditet och förlossning som är slående likt min. Hennes man är från Colorado. Där bor min syster. De har bott i Philadephia. Där kommer min mamma ifrån mm Idag när de kom hade Anna lila tröja och Mike en röd, precis vad jag och Patrik hade på oss! Alla fyra barnen hade blå jeans och randiga tröjjor.........(utan att vi snackat om det i förväg)
Dessutom så e de skittrevliga, Anna och Mike, så vi ser fram emot nästa gång vi träffas! Tänk så kul de blir när alla fyra barnen springer omkring :-) blir spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar