onsdag 12 augusti 2009

Madonna!



I lördags hade jag en heldags aktivitet med Joanna! Vi körde till Ullevi och såg Madonna, de va coolt! hade sittplater högt upp. Jag efterlyste säkerhetsbälte när vi satte oss....shit, man fick ju svindel!
Men jag vande mig efter en stund och kunde njuta av showen, det var en jäkla show de bjöd på men dock inget extra nummer!!! och förbandet var en DJ hmm....
Men heter man Madonna så gör man ju som man vill! sjunga kan hon iallafall! och dansa.....
Nästa utflykt vi gör, Joanna och jag , det blir med förfest och övernattning bestämde vi! De va rätt drygt att köra hem kl 00.30 på natten när man normalt sover.....

2 kommentarer:

  1. Fan vad roligt att se att du gör något utan barn=) Här får jag knappt bada själv......
    Kan tänka mig att det var en häftig upplevelse att se madonna=)
    Tjejerna har verkligen blivit stora=) vi måste ta oss i kragen och komma och hälsa på, om det är ok? man är ju nyfiken på tjejerna=)
    Ha det bra och kram på er från oss

    SvaraRadera
  2. klart ni ska komma o hälsa på! vi väntar på besök från er :-)
    kram på er!

    SvaraRadera