lördag 8 maj 2010






De va ett tag sedan jag var här och skrev....finns en anledning! jag har två tjejer som håller mig väl sysselsatt :-)
innan jag fick egna barn hade jag aldrig anat att en 1-åring kunde va så busig och "full i fan" dygnet runt som Alexandra är.....Hon har redan hamnat i "the naughty corner" flera gånger om och det lär nog bli fler......
Nadia har en helt annan läggning, får hon ett nej så räcker det! sitter gärna o pysslar och undersöker på detaljnivå och är en stor fan av "teletubbies"
damerna är nu 14 månader, på väg mot 15, Nadia har gått sen 3 veckor tillbaka och börjar bli rätt stadig på benen! har dock en del kvar innan hon är ifatt Alexandra som helst springer eller klättrar!!
Båda två dansar mer än gärna! de räcker med några toner på radion så visar de gärna sina dancemoves på "bomedimangen"
Bra! det blir danskurs så fort de har åldern inne ;-)





1 kommentar:

  1. kul, låter som du har någon att tampas med i Alexandra! kram, simeon

    SvaraRadera