onsdag 20 maj 2009

12 veckor imorgon!






Fortfarande kan jag undra om de verkligen e sant!?!? Hur kunde jag ha sån tur som fick två tjejer på en och samma gång? de e ju verkligen högsta vinsten!

De är helt underbara! de skrattar bara mer och mer för var dag som går! glada goa tjer är de bägge! Alexandra skrattar högt när man killar henne på magen. Nadia vinner "ligga på magen" tävlingen!
De sover dessutom 9 timmar/natt! oj vad jag njuter av min sömn!
De väger nu 5152 resp 5162, inte mycket som skiljer nu!

I söndags var vi på Skånes djurpark på tvillingträff, träffade bla min cyberkompis Anna :-) hon fick sina tvillinggrabbar dagen innan jag fick mina tjejer! De va jätte kul att träffas i verkligheten!

I lördags var vi på bröllop, så då kom Farmor och Mormor hit och passade tjejerna! Enligt uppgifter skötte de sig jätte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar