torsdag 7 maj 2009




Veckorna går fort när man har roligt! idag är det 10 veckor sedan flickorna plockades ut! Och de har redan lärt sig att det är mysigt med sovmorgon.... Vi lägger dem vid 21 på kvällen och sen sover de ca 8 timmar!! de äter frukost och sen sover de vidare! ibland till 8-9 tiden!! Så jag klagar INTE!
Jag har nu fått rensa ut strl 44 och 50 och även 56 börjar bli gränsfall! de är nu 62:or! tänkte använda mig av tradera för att sälja det som e för litet och köpa större till dem. Snacka om att det är roligt att klä två små flickor....finns hur mycket söta kläder som helst hihi
De mår hur bra som helst! Nadias mage blir bättre och bättre, inte alls såna problem som innan! Alexandra har blivit lite större i maten. Båda är väldigt glada tjejer som skattar och pratar större delen av dagen! och jag börjar känna mig lite varm i kläderna och har hyffsad koll på läget!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar