torsdag 30 september 2010

Cashmere

De åren jag fick med dig glömmer jag aldrig! Det har funnits många hästar i mitt liv som tagit en plats i mitt hjärta! men ingen som går upp mot dig! Det "connectade" lixom mellan oss!
Det var alltid spännande med dig! Du utmanade och testade mig vid varenda tillfälle du fick! I början tvekade jag på att jag skulle klara ut det! Men när jag väl bestämde mig för att du inte skulle vinna, så lossnade det och vi blev superpolare!
Jag har haft så mycket kul med dig! minns alla underbara turer i fullt ös upp till toppen i Björnstorp. Alla gånger vi varit ute o galopperat i snön och bara njutit! Alla gånger vi suttit och trimmat på stubbåkern! läckrare häst fick man leta efter!

Även om du gått som pensionär de senaste åren och vi inte setts så ofta så har jag vetat att du trivts med livet och att du funnits där!

Du lämnar ett tomrum efter dig Casseman!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar