fredag 3 september 2010

Kräftskiva på gatan!

För två år sedan var det kräftskiva på gatan! då hade jag två flickor i magen och var den som gick och nanna kudden tidigt! Detta året var tjejerna med, Noel har även kommit till världen och vi väntar på ytterliggare tillökning på gatan! Kul!
Men den som gick och nanna tidigt denna gången var inte nån som var gravid, utan de va Rickard! Han blev väldigt nannig, väldigt tidigt!
Denna trevliga tillställning får vi fortätta med tycker jag! Nästa år blir det mänga småttingar att hålla reda på :-)




2 kommentarer:

  1. Hej! Gillar dina bilder och berättelser! Visste inte att du ridit! Kul, det har jag oxå!
    kram o Gott Nytt År!/Veronica i Veberöd

    SvaraRadera
  2. Hej Veronica :-)
    kul att se dig här! aah, du e också en gammal hästtjej!? det är nog därför jag kände att vi "klicka" :-)
    nästa gång jag har en liten tjejfest här i stan måste du vara med!
    kram och gott nytt!

    SvaraRadera