måndag 15 december 2008


Idag går vi in i vecka 30 och det börjar kännas som att förlossningen närmar sig...spännande och skrämmande samtidigt! men jag brukar gilla utmaningar och det var ett tag sen jag utsattes för en sådan så nu känns det som jag har en stor sådan framför mig! Är inne på min sjätte vecka hemma sjukskriven, var orolig att det skulle bli drygt och att jag skulle bli rastlös, men tiden går så fort! Kan bero på att jag inte har min normala ork och energi, så det är både skönt och nödvändigt med massor av vila! Dessutom så är det nästan en heltidssysslesättning att gå på alla kontroller som det innebär när man har två bebisar i magen. Nätterna är inte som de brukar längre heller...jag som brukar sova som en stock vaknar mitt i natten av att jag är vrålhungrig och bara MÅSTE upp och äta och så måste jag upp minst en gång och gå på toaletten för det är nån som ligger o trycker på min stackars lilla blåsa..... sen när jag kyper ner i sängen igen är det fullt liv i magen och väldigt svårt att hitta en ställning jag kan somna i utan andnigsproblem så tack och lov att jag slipper gå upp vid 06.00 för att köra till jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar