fredag 26 december 2008


Lille julafton blev en mysig pysselkväll, gjorde lite mer ischoklad ifall de inte skulle räcka (vilket skämt så hära i efterhand.....) Patrik byggde den traditionella sockerborgen och jag gjorde tornen, blev ännu finare än förra året!

Så mycket god mat och sååå lite plats över i magen....några sillbitar och sen sa magen "inte mer tack" men jag lydde inte de signalerna utan åt vidare under kvällen, dock mycket mindre än vanligt. Det fick jag lida för, låg och vände o vred på mig halva natten med en spann bredvid sängen!

Tack för fina julklappar! har nu en BH med luckor så flickorna kan komma åt sin mat och en låång sjal så jag kan binda fast dem på mig och så har vi nu ALLA Astrid Lindgren filmerna så vi kolla film med dem de närmasta 10 åren!

I eftermiddag bär det iväg till Lund och kalkonmidag hos Mamsen och Papsen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar