tisdag 16 december 2008

Om man nu pratar sammandragningar så kan man ju yttrycka morgonens skalv som mamma beskrev det " så känns det när moderjord har sammandragningar" så nu vet jag vad jag har att vänta mig!
Blir tröttare och känner av de små tjejerna mer för var dag som går, sover middag 1-2 timmar var dag!
Tror jag får köpa mig stödstrumpor tillslut iallfall, börjar få ont i fötter och ben....har i mitt lilla huvud tänkt att stödstrumpor är till för gamla tanter men nu får jag nog själv skaffa ett par, har hört att det ska lindra svullna fötter och förbygga åderbrock och det vill man ju inte ha....
Har klarat mig utan bristningar på magen hitintills (peppar peppar ta i trä) smörjer in min "lilla" mage med olivolja dagligen, hoppas det hjälper tiden ut......

1 kommentar:

  1. Hej på er =)hoppas att det är bra med er
    Viken stor mage du har fått =) jätte fin=)
    Hoppas att du inte har allt för ont..
    Kramar på er från oss i Lomma =)

    SvaraRadera