måndag 12 januari 2009

Ny vecka ...igen!

Veckorna rullar förbi med stormsteg! känns som att de va igår vi var på första ultraljudet och fick se att det var två och nu går jag in i vecka 34...shit! De blir tuffare för var vecka som går nu och jag ser verkligen fram emot att få ut flickorna! I lördags hade jag en sån där riktigt jobbig dag, sammandragningar till och från hela dagen och jätte ont i magen. Trodde emellanåt att det var dax... Stackars Patrik som får stå ut med en handikappad flodhäst...
Nu e de måndag igen och jag o Abbe får klara oss själva igen utan Patrik. Istället för latten, som jag blir servad med när det är helg, fixar jag mig en hallonsmoothie! den e riktigt smarrig faktiskt! Och Abbe får nöja sig med mina slowmotion promenader med mig!
Idag när vi var ute träffade vi på en tjej som letade efter en schäfertik som sprungit bort! fick ett nummer att ringa om jag hittar henne, hon har varit borta sen i söndags! de misstänker att hon även blivit påkörd och kan vara skadad, hoppas de hittar henne snart! jag och Abbe ska hålla utkik!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar