torsdag 22 januari 2009

V 34+3

Vågen står nu på 77 kg=20kg plus!!!
Det är max 38 dagar kvar...hur mycket kan det öka på 38 dagar??
Tungt är det iallafall, det kan jag lova!!
Fingrarna ser ut som små feta prinskorar och fötterna har svällt upp och är urtjusiga! (inte skönt)
eller rättare sagt är de nog HELA jag som svällt upp....
De flesta mammakläderna är för små nu,
så jag går mest runt i supersexiga urtvättade mjukisbyxor! (Patrik diggar det skarpt..hihi)
(Snål som jag är går jag inte o köper nya mamma kläder nu när det snart e över)
Tänk, jag har gått hemma i 2 1/2 månad utan att ha kännt att det varit långtråkigt (tack Abbe)
Nu e jag så nyfiken på vad det är för små tjejer därinne, nu får ni snart titta ut!
Allt är förberett!
Sängen står bäddad, era kläder ligger vikta i byrån och er gigantiska vagn står o tar plats i vardagsrummet!

1 kommentar:

  1. Att gå hemma är grymt, jag har gjort det i sådär ett decennium och även om det har sina nackdelar är det rätt gött också.

    SvaraRadera