tisdag 27 januari 2009

Från flodhäst till hängbukssvin









Japp så känns de nu! hängbukssvin med värkande prinskorvar på händerna....
Var hos barnmorskan idag och allt forstätter att se bra ut, har varit duktig med att få i mig järn, så alla värden ser bra ut! När hon kände på dem idag, så verkar det som de har bytat plats med varandra!! Härom natten kändes det som jag hade jordbävning i magen och de måste ha varit det jag kände...
Ska till en arbetsterapeut imorgon och få skenor till händerna! har så ont i dem nu! nerverna i handleden kommer tydligen i kläm när man samlar på sig mycket vätska. Det ska hjälpa om man sover med skenor så man håller handlederna raka under natten.
Undrar när de tänker komma? Patrik tror innan denna veckan är slut! jag undrar om de inte tänker hålla sig till beräknat datum och vänta till 1/3
Eftersom jag inte ska bli gravid fler gånger så har de nog bestämt sig för att jag ska få känna på det ordentligt!

2 kommentarer:

  1. Åhhh vilken fin mage du har! Syns att den börjat sjunka! Jobbigt nu men sen kommer du sakna det :-)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin mage!

    SvaraRadera