onsdag 4 februari 2009

Ställde mig på vågen...

Hade börjat tro att nu kan de väl inte hända mer med vikten... men joddå! Den står nu på 81, vilket betyder 24 kg plus, Shiit!!! det måste vara det som satt sig i händerna. Idag när jag vaknade var de som två fotbollar och de gör såå ont och jag är såå trött på de nu så jag önskar att de kommer ut snarast möjligt! måste bara hinna med Abbe till vetrinären imorgon, han är uppe o kräker var natt. De ska ta blodprov och kolla urinet. Måste få ordning på honom först.... så jag tänkte att flickorna kunde få titta ut på fredag, de skulle passa bra! Så vad säger ni tjejer, vi ses på fredag??

1 kommentar:

  1. I'm so excited!!!!!! I get to have cousins once-removed soon. Hopefully I can make it back to Sweden in the next year or two to meet them.

    Kelsey

    SvaraRadera