onsdag 18 februari 2009

Nätterna blir bara jobbigar och jobbigare...inte nog med att jag måste på toa minst varannan timme. Bara att vända på sig och komma ur sängen är ett helt projekt med 28 kg "överload" som strycker på blåsan! Det har börjat klia nåt kopiöst på magen, mina gamla brännmärken på magen verkar bubbla upp igen!
Båda grabbarna verkar tycka de e jobbigt o ha mig i sovrummet! Abbe han sover numera ute i vardagsrummet om nätterna och Patrik gnällde imorse. De få timmarna jag sover så låter det en del enligt honom... det piper från lungorna och snarkas en hel del säger han....De e synd om dem! hmmm..... eller hur??
Om de inte kommer några barn närmaste dagarna kommer jag snart att väga 90kg, trodde inte de kunde vara möjligt!!! min kiropraktor får att göra sen när han ska återställa denna stackars ryggen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar