lördag 21 februari 2009

Vill att det blir måndag nu!

Har nog passerat gränsen för vad jag orkar nu! även om jag får sova lite om nätterna nu med hjälp av postafen så är jag sååå slut! vätskan bara forstätter o samla sig, kilona ökar från dag till dag. Börjar bli rädd för att jag inte ska orka med en lång förlossning. Jag blir inte inte piggare ju längre jag väntar och hoppas på att det ska komma igång själv. Läkaren har lovat mig att de sätter igång mig precis när jag vill och absolut senast torsdag, längre än så får jag inte gå! har ny tid på måndag och jag har så gott som bestämt mig för att låta dem sätta igång processen! På måndag går jag in i v40!! Att vara så här långt gången med två i magen hade jag aldrig trott skulle hända och hade inte ens funderat över hur tufft de kunde bli i slutet! låt det bli måndag NU och låt dem komma ut så smidigt som möjligt!

1 kommentar:

  1. Kom in via din brors blogg och vill bara önska lycka till. Så fräckt med tvillingar, jättekul.

    SvaraRadera